Ryg Broker In Suid-Afrika


Draad : Broker in Suid-Afrika Makelaar in Suid-Afrika Miskien is ek 'n te kieskeurig nie, maar dit is wat ek wil hê uit 'n makelaar Op grond in Suid-Afrika so ek kan betaal in Rand Moet Meta Trader gebruik ( Ek is uiters gemaklik daarmee ) Bied mini / mikro rekeninge Stywe Spreads onder die groot 5 Ek sou veel eerder in staat wees om EFT doen in plaas van kredietkaartbetalings , ek sal dit loop van 'n BK . Stywe versprei is 'n ooglopende een , en mikro of mini rekeninge is , want dit is my eerste rekening van demo handel en ek wil om te begin klein . Wel, dit en ek het nie 'n klap van kontant net rondlê ! Meta Trader moet boorling wees , ek is nie gelukkig met die gebruik van API 's . My styl van handel maak my verloor 'n klomp pitte daagliks van glip met die ekstra vertraging . As iemand kan raad gee of help , kan jy dit hier plaas ! O ja, en laastens , as iemand loop managed rekeninge in Suid-Afrika , reageer asseblief hier.

Comments