Posisionele Beurs In Die Indiese Aandelemark


posisionele beurs in die Indiese aandelemark posisionele beurs in die Indiese aandelemark hallo handelaars , ek is 'n lid van traderji sedert laaste paar jaar . as 'n lid ek so baie tegniese strategieë bestudeer en tot die gevolgtrekking gekom dat slegs posisionele handel is 'n goeie manier om geld te verdien vir die meeste van die mense ( ten minste 80 % van die ambagte ) . So het ek die goeie metode om geld te verdien in kontant / toekomstige segment ontwikkel . Ek koop gewoonlik in ekwiteit terwyl die neem van lang posisies en neem posisies in futures terwyl die neem van kort posisies . vir Toekomsnavorsing Ek hou marge van 100000 / - vir enige posisie ( sodat my toekomstige posisie is nie in probleem as gevolg van merk op die mark ) Gaan deur die skakel , waar jy prestasie vel sal vind . Dankie.

Comments