Die Diy Dag Handelaars Ek Verloor £ 250k , Maar Het Dit Alles Terug En Meer


Die DIY dag handelaars: "Ek verloor £ 250K, maar het dit alles terug en meer ' Enigiemand met 'n debietkaart en 'n internet konneksie kan 'n dag handelaar geword. Ons praat met drie mense wat die markte speel van die huis af Elke dag Rene Muccio, 51, noukeurig bestudeer 'n mengelmoes van kaarte en nuus filmpjes van sy Suid-Londen slaapkamer voor die handel sy lewe spaar op die globale geldeenheid mark. Hy is een van 'n klein gemeenskap van "dag handelaars", koop en verkoop van aandele aanlyn uit hul slaapkamers en kombuis, gelok deur die vooruitsig van die maak van duisende pond uit klein prys skommelinge in ambagte wat verlede sekondes. Mnr Muccio, 'n pa van drie van Bromley, het gesê hy gemaak het £ 220 die vorige dag uit forex tussen pond, dollar, euro en jen - sy grootste oorwinning tot op datum. Maar hy het duisende verloor langs die pad. Mnr Muccio het 'n suksesvolle oudhede besigheid in 2007 tot voltydse handel. "Ek was op soek na 'n verskoning om te stop, dit was die antwoord, maar dit is nog te vroeg. Ek het geweet absoluut niks," het hy gesê. Hy verloor £ 2000 binne 'n week. Hy het gesê: "Ek gaan hou, want ek hou die verbetering Soms het ek kan ambagte so duidelik sien en ek weet dit is uit die agterkant van alles wat ek geleer het, en ek kan kyk na die kaarte en weet net waar dit gaan.."

Comments