Aanlyn Handel Akademie Review


Aanlyn handel Akademie review Lees dit voordat jy dink oor aanteken - ek kon net Slaan Jy $$$$$$$$$ 20trading% 20academy% 20review. jpg "/% Online handel Akademie is een van die grootste handel opvoeders rond. Die aanlyn handel Akademie span bied jou 'n aantal maniere waarop jy kan gaan leer om handel. Jy kan óf by te woon een van hul gebeure persoonlik by 'n lewendige klas en dan kan jy saam met aanlyn handel academys huis studieprogram wat presies dieselfde is behalwe op jou nie sal interaksie met onderwysers en ander mense rondom jou. My persoonlike hersiening van online handel Akademie is van die neem van twee van hul klasse naamlik die swing handel aanlyn handel Akademie kursus en die forex aanlyn handel Akademie natuurlik. Die oorspronklike kursus is of geneem my Mike Mcmahon (ek dink dit is hoe dit gespel) en was 'n goeie paar uur loop. Nou ek didnt woon die lewende handel klasse, ek didnt die geld het, maar hy in die verlede weg te veel seminare en hy het aan die een seminaar alleen ($ 2000) en dan my ander seminaar in Spanje 'n verdere ($ 5000) im seker ek is geskik is vir die rol van wat jy vertel hoe dit werklik is. Laat ek jou vertel dat gaan 'n lewendige gebeurtenis groot kan wees, maar terselfdertyd, binne 24 uur die meeste van wat jy geleer het, sal wees by die venster uit. Dit is 'n feit! Luckly vir my, ongelukkig vir die organiseerders ek in 'n digitale blokfluit gebring en aangeteken elke geval van daardie seminaar (hierdie by the way was nie 'n aanlyn handel Akademie seminaar gee my net 'n minuut om my punt te kry en terug na die onderwerp van online handel academys hersiening) so ek aangeteken die seminaar wat gelukkig was, maar die opname was 'n bietjie kak. As ek geweet het wat ek nou weet (dink dis agterna) Ek sou nie gegaan het om daardie kursus. Ek dont advokaat spandeer duisende op live events, tensy jy ernstig dik en tensy jy ernstig in die behoefte van 'n onderwyser. Seker daar is voordele aan om in 'n klas, maar as ek wil daardie voordele Ek is geneig om te vra vir 1-1 onderrig. Nou aanlyn handel Akademie is 'n ongelooflike handel verskaffer - Ek het niks anders as positiewe terugvoer vir hulle ernstig hul kursusse is propvol dit is net 'n geval van my wil nie daardie soort geld spandeer op 'n lewendige gebeurtenis. en hier is die rede waarom Live gebeure kan geleer word om jou deur middel van 'n skerm cam of iemand kan die sessie baie soos ek gedoen het aangeteken. Ek dink jy nie aan te moedig, as jy 'n volledige beginner om te gaan na 'n lewendige gebeurtenis, baie van hierdie gebeure aan te bied "leeftyd updates" waar jy kan terug gaan en spandeer 'n paar dae saam met hulle weer. Vir 'n beginner is daar net te veel om te leer in 'n klas omgewing - In plaas te koop vir jouself 'n paar boeke. kry 'n beginner kursus (i bied 'n gratis inleiding tot fx handel wat die moeite werd $ 97 is) en dan en slegs dan wanneer jy verstaan ​​wat kaarte is, wat forex of voorraad is alles oor, ens ens dan met alle middele gaan na die kursus Ek wens ek het nooit aan dié kursus vir baie redes, een van die kursus was meer as twee dae - ek het dit geniet, het ek meng met mense om geld te maak in die markte! maar so what i wasnt om geld te maak in die markte en in plaas ek kon sit dat $ 5000 tot my handel rekening of goedkoper alternatiewe voordat ek besluit om daardie roete gaan. Hier is wat ek sou doen as ek 'n volledige beginner handel (Pas my raad en red jouself geld) 1 - lees 'n paar boeke (ja jy sal nodig hê om dit te koop) 2- Aflaai my vry kursusse (sy volledig vry en ek laat weet wat die beste kursusse vir verhandeling is - hoofsaaklik FX maar as jy vir my 'n e-pos stuur, sal ek jou wys in die regte rigting in terme van handel aandele, opsies of enige finansiële instrument - INFACT as jy gaan deur my aanbevelings in my vrye loop kan jy basies handel 'n mark. 3 - Kry 'n huis strudy natuurlik bondel of bondels en studie studie studie 4 - terwyl jy die mark te bestudeer - kyk na die mark elke dag, terwyl die leer 5 - Paper handel, maar nie soos die meeste mense doen (i ten volle verduidelik in my loopbaan wat om te doen) 6 - Begin handel na 'n paar weke / maande maar begin met 'n bietjie van die geld in jou rekening (hoofsaaklik van toepassing op forex) net 'n handvatsel van die FX mark te kry - daar senuwees wat 'n rol speel wanneer die plasing van jou eerste ambagte - vertrou my! 7 - As jy wil meer te leer jou opvoeding voort te sit. Aanlyn handel Akademie resensies wissel afhangende van wat daardie persoon wou uit die kursus te kry wanneer hulle die kursus bygewoon, maar ek moet sê dat as jy 'n paar basiese kennis en wil graag jou studie verder toe hulle miskien is vir jou. Ek sou graag wou sê vir julle "hey gaan studeer en leer uit hulle" maar in my ervaring as jy 'n bietjie geld het of selfs as jy 'n aansienlike deel van die geld te spaar, behalwe dat vir handel en leer om handel te dryf met behulp van goedkoper bronne, goedkoper beteken nie dat hulle minderwaardig is - goedkoper manier om dieselfde handel inligting op 'n nuwe manier. Die waarheid is alles wat geleer kan word oor die handel is reeds op die internet, die enigste verskil is maatskappye pakket hierdie inligting op en verkoop dit dan aan julle. Die ergste deel is dat (as jy soos ek) jy eers betaal deur jou neus en dan is dit net besef, Wel, ek hoop dat jy deur hierdie artikel gelees het en het gekom om dit aanlyn handel Akademie besef nie, is die voorste aanlyn plek vir verhandeling maar dat dit kon kom teen 'n koste - ek dink koste kan my verskillende dinge vir verskillende mense. Online Trading Akademie Review Spesifikasies & gt; Editor's Note: Dié resensie is verwyder uit ons side-by-side vergelyking, want dit nie meer geledere as 'n top 10 produk. Die oorspronklike resensie is hieronder, maar kyk na ons huidige top 10 by The Stock Trading vir Beginners hier. Die Online Trading Akademie is een van die enigste aandelemark platforms wat live opleiding bied. Hulle bied vyfdaagse kursus met in-diepte kurrikulum wat die basiese beginsels van die aandelemark vir beginners. Vir diegene wat wil om te leer hoe om aandele aanlyn handel, studente het die opsie om toegang te verkry tot die inhoud feitlik sowel deur middel van online webinars met onderwerpe wat wissel van aandele forex opsies om termynmark. Omdat die Online Trading Akademie fokus so swaar op die onderwys einde van-beurs vir beginners, is dit beperk in die handel funksies. aanlyn t handel deur middel van hulle en hulle don & rsquo;; Jy kan rsquo & T aanbod e-pos kennisgewings (behalwe 'n eNewsletter) van enige aard. Hulle het nie & rsquo; t uitstuur daaglikse tendense of bied-beurs gereedskap. Hulle leer hoe om handel te dryf en dan moet jy dit van daar. Jy kan kontak met die maatskappy deur middel van e-pos of telefoon aan te meld vir 'n opleidingsessie. Ander vrae of kommentaar kan gerig word deur 'n aanlyn kommentaar vorm, telefoon of deur enige van hul sosiale media kanale. Online Trading Akademie: die geld werd? Online Trading Akademie vise-president van Onderwys Voordat 'n belegging in die onderwys, met Online Trading Akademie of enige ander skool, kan jy jouself vra: & ldquo; is dit die geld werd & rdquo;? Natuurlik, moet jy die resensies en getuigskrifte van huidige en oudstudente lees, maar ons sal probeer om daardie vraag te beantwoord vir jou. Die eerste antwoord is, en ldquo; in vergelyking met wat & rdquo?; As jy 'n groot portefeulje, kan jy op die oomblik betaal 'n paar duisend dollar per jaar in makelaar kommissies en bestuursgelde. Online Trading Akademie leer jou om jou eie besluite te neem sodat jy die bestuursfooi kan slaan en gebruik baie goedkoper afslag makelaars. Net daar het julle & rsquo; ve betaal vir jou opvoeding en waarskynlik 'n bietjie geld gehou in jou sak as well. Dit is nie 'n kritiek van makelaars, in werklikheid Online Trading Akademie het klasse wat jy leer hoe om 'n makelaar te monitor as jy verkies om te werk met een, maar jy moet seker wees dat jy kry wat jy betaal vir. die resensies en student kritiek vir meer inligting lees! Of, kan jy & ldquo; betaal onderrig en rdquo; by die skool van harde stampe deur ambagte wat uiteindelik kos jou baie meer as wat jy sou betaal vir 'n Online Trading Akademie onderwys. Hulle leer dat geduld en praktyk is die kenmerke van 'n handel pro. Die konsepte is eenvoudig, maar dit verg onderwys aan hulle toe te pas wanneer jou geld is op die spel. В Die beoordelaars gee baie getuigskrifte wat sê dat. Net so belangrik soos om geld te maak, moet jy & rsquo; leer hoe om nie geld te verloor. Hulle wys hoe om beskermende stop gebruik om die gevolge te verminder wanneer die handel doesn & rsquo; t dan verder gaan. Verloor klein, wen groot is die idee. Weereens, sal jy evaluering, getuigskrifte en resensies van studente wat die waarde van OTA & rsquo sal bewys vind; s handel onderwys. Maar hier & rsquo; s die belangrikste ding. Jy hoef & rsquo; t moet een sent van jou geld op die lyn sit totdat jy oortuig dat Online Trading Akademie is reg vir jou is. Daar is baie gratis hulpbronne wat jy kan aansoek doen vir en kry meer inligting. Die belangrikste is die vrye halfdag klas genoem & ldquo; Power Trading Workshop & rdquo; wat gereeld gegee word aan die plaaslike sentrums en ook aanlyn. Jy kan inteken op hul webwerf hier. Jy moet ook aan te meld vir die lesse uit die Voor-elektroniese nuusbrief wat een keer 'n week is gepubliseer en bevat handel advies van top instrukteurs by Online Trading Akademie. Die onderwerp dek aandele, opsies, futures, geldeenheid, Real Estate, selfs die handel sielkunde en die vlak wissel van begin tot hoogs gevorderde. Daar is ook 'n spesiale belangstelling artikels vir oorsese handel in Indië, Singapoer, Indonesië ens Ons het nou net krap die oppervlak van die gratis of goedkoop hulpbronne beskikbaar op die Online Trading Akademie webwerf. Jy & rsquo; ook gratis streaming mini-kursusse en CD kursusse wat 'n groot waarde. Is dit die moeite werd? Gaan na tradingacademy en besluit vir jouself! Online Trading Akademie resensies van huidige en oudstudente Online Trading Akademie Review Wat is die Online Trading Akademie Online Trading Akademie blyk uit een van die grootste handel vloere in die VSA, in 1997 gestig deur Eyal Shahar. Besef dat beide die maatskappy en die handelaars geweldig sal voordeel trek uit beter opleiding, die maatskappy begin om finansiële en handel klasse te organiseer vir sy werknemers. Gou genoeg, is ander maatskappye hul eie handelaars stuur aan diegene klasse en, in 2001, het die maatskappy verskuif na uitsluitlik fokus op die opvoeding en opleiding van handelaars en aspirant handelaars. Die maatskappy het 36 kampusse, maar, soos sy naam duidelik, dit bied ook uitgebreide aanlyn handel. Tot nou toe het die Online Trading Akademie gegradueer wêreldwyd oor 26000 studente. Hoekom Online Trading Akademie? Voordat jou hard verdiende geld te risiko op die aandelemark, moet jy jouself eers te voed. As jy min of geen ondervinding met handel, is dit belangrik om te leer om die basiese beginsels van die saak eers as skuif na 'n meer praktiese benadering. Online Trading Akademie is 'n plek waar jy hierdie doelwitte kan bereik. Die klasse (aanlyn klasse of gereelde klasse in een van die kampusse) leer jou die basiese beginsels van die saak en die belangrikste teoretiese begrippe wat verband hou met handel, maar dit is 'n praktiese benadering, waar jy die geleentheid kry om al die inligting wat jy eintlik sit kry by die werk. Die instrukteurs is ervare handelaars wat hul gunsteling handel strategieë, hersien die marktoestande deel en help om komplekse kaarte en tegniese ontleding te verstaan. Gegradueerdes is nie net in staat om die delikate meganismes wat die aandelemark te regeer verstaan ​​nie, maar ook weet hoe om daardie kennis te omskep in winste. Funksies en dienste van Online Trading Akademie Die klasse wat deur die Online Trading Akademie dek 'n breë spektrum van die saak style en tegnieke. Ook, is die klasse gestruktureer op verskillende vlakke, van klasse vir mense met min of geen ondervinding in die aandelemark te klasse vir professionele handelaars. Die klasse is daarop gemik om aan te bied aan individuele beleggers dieselfde stel vaardighede, gereedskap en tegnieke soos die professionele handelaars werk op Wall Street. Die kursusse fokus op al die noodsaaklike handel aspekte van die: kort termyn handel, swaai handel, posisie handel, belegging teorie vir voorrade, beursverhandelde fondse, geldeenhede, termynkontrakte en opsies. Die studente leer hoe om die handel stasieperron wat direkte toegang tot die aandelemark bied gebruik. Ook leer hulle hoe om die sogenaamde "mark draaipunte" ( 'n wanbalans tussen verkopers en kopers wat lei in voorraad pryse gaan styg of daal, dus die skep van 'n geleentheid vir wins) raak te sien. Trading rekeninge is ook vir die opstel van die studente, wat hulle toelaat om te oefen wat hulle onder die leiding van die instrukteurs geleer. Sodra die basiese beginsels van die saak is geleer, die studente het die opsie om voort te gaan met die Uitgebreide leerprogram, 'n aanlyn-program wat studente toelaat om hul gunsteling metode van handel kies en om hul kennis in die aandelemark en handel verder verdiep. Online Trading Akademie is ook 'n lewendige gemeenskap van handelaars, 'n plek waar jy jou ervarings kan deel en leer van ander ook. Maar as u op soek na 'n aanlyn handel nuusbrief Ek stel voor Jason Bond optel of een van die ander aanbeveel nuusbriewe op hierdie site. Online Trading Akademie Review Produk Naam: Online Trading Akademie Author: Verskeie Online Trading Akademie - Die wêreld se mees betroubare in professionele handelaar Onderwys - sedert 1997 Prys: Gratis - vir 6 spesifieke opvoedkundige video's. Geld terug waarborg: N / A Wat kry jy: Gratis onderwys video's. Nie geword Meer Geld Review Tog? Om meer geld Review webwerf sluit tik eenvoudig jou e-pos adres plus 'n gebruikersnaam en wagwoord van jou keuse in die onderstaande bokse (let wel ons maan teen die gebruik e-pos adresse soos gebruikersname vir sekuriteitsredes).

Comments